du är inte så snygg du heller


ikväll är det jag som är dinosaurien och en dum fransman som är kitty.
på pubben: jag sitter med min guinness och min bok och är lite irriterad för att jag väntat 45minuter på min mat. och så kommer han, den  där fransmannen och sätter sig vid mitt bord. han ville ligga. förmodligen. ja. "hej försvinn" är ungefär vad jag utstrålar. men de andra tomma borden tilltalar honom tydligen inte. han försöker lägga in en stöt och säger att det är lustigt att det sägs att svenska kvinnor blonda, långa, snygga och sexiga, för jag är ju inget av det. *dödsblick*. sen säger han att jag borde ta av mig mina glasögon och sluta upp med att läsa så mycket. det är inte sexigt. dö.

Kommentarer
Postat av: fanny

sånna som han borde gå och självdö rent av

2009-10-26 @ 23:04:33
Postat av: karin

gå och självdö en plågsam död!

2009-10-27 @ 11:14:21
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0