hej turist






hej, idag har jag turistat. yes, idag har jag gjort flod. great att jag gjorde flod idag istället för i onsdags. det blir så mycket finare när det är soligt. fakta.
jag tog bussen till victoria station och gick ner till floden. hittade big ben och london eye, vilket inte var så svårt. sen gick jag längs floden, österut. gick och tittade och gick. var inte så upphetsande. faktiskt. eller, jo, det var fint. men jag var så trött. sömnig. hade en osovbar natt inatt. jättetrött. men jag gick lite till. ganska långt till faktiskt. men sen satte jag mig på bussen hem och somnade. när jag kom hem åt jag ost. sen hämtade jag ungen hos mardröms-daniel. och nu bäbis-sitter jag. dags för säng!

Kommentarer
Postat av: mum

May the force be with you. XXX

2009-10-04 @ 15:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0