jag flyttar på kanelbullens dag.


jag slår till med att fira kanelbullens dag. med mjölk. en vecka för sent, jag vet. men va fan. förra söndagen gick jag min gata upp och ner säkert tio gånger och letade förgäves efter en bulle. letade och letade, utan resultat. mitt hjärta gick i tusen bitar. bättre sent än aldrig. eller hur!

idag har jag varit på marknad, brick market, med snälla svenska hanna. hanna från sundsvall. vi trängdes bland ett på blom-marknaden. det var så fint! vi trängdes lite till. sen gick vi och fikade på fika, ett svensk ställe som såg förskräckligt tyskt ut. men knäckebröd hade dom, så jag antar att det var ok.

jag köpte en kjol med jordgubbar på och så blev jag snurrig och ramlade omkull. sen åkte vi tunnelbana hem så nu har jag antagligen svart snor...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0