rövhål


"du är ett rövhål". nej, men rövhål sa jag. receptionen är så jävla besvärlig så jag vet inte vart jag ska börja. jag är irriterad. imorgon ska jag flytta till ett annat rum (mitt rum ska tydligen ockuperas av någon skolklass eller något.) jag ska flytta till rum 154, rummet vägg i vägg med mitt rum, en meter bort. utcheckning klockan tio. och incheckning halv tre ok. det är ok. det som inte är ok är att jag måste dra ner alla mina behörigheter ner till källaren, till bagagerummet. jag frågade snällt om jag inte kunde få låna lite golvutrymme i rum 154 mellan klockan tio och halv tre, men det gick absolut inte för sig. det finns ingen hiss, däremot typ hundra trappor och mina väskor väger mer än vad jag och lage gör tillsammans. de ska ner dit för att några timmar senare asas upp igen. jag skulle sagt "du är ett rövhål!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0