trött sömnig opigg gäspig färdig slut jättetrött

inatt kunde ena halvan av det franska lesbiska peret i sängen ovanför mig inte sova. helt osovbar var hon, vilket resulterade i att även jag låg där i min säng och inte kunde sova. hela natten låg hon där och gnydde och jämrade sig och sparkade i madrassen så att hela jag praktiskt taget ramlade ur sängen. besvärligt. ibland dåsade hon dock av, en sådär en två timmar som allt kanske.
halv åtta väckte båda halvorna av det lesbiska paret mig. engelska kunde de ju inte, men med hjälp av teckenspråk och franska sa de att ena halvans mobil troligtvis låg i min säng någonstans. ramlar ner. vi letade. fågel fisk och mittemellan. men vi hittade inte ens så mycket som fem öre. lite mer franskt teckenspråk och de sa att mobilens alarm skulle gå igång kvart i nio. jaha. ok. då väntar vi. de river upp min säng osv och letar under mina strumpor och allt.
tio i nio. mobilen har gömt sig mellan sängarna och vill inte komma ut. jag hittar en hello kitty-galge och vi får äntligen fram det lilla fanskapet.
nu har de flyttat och inatt ska jag sova. djupt.

Kommentarer
Postat av: mum

Man får hoppas att de vaknar när de behöver...

2009-10-19 @ 12:33:14
Postat av: karin

haha. ja, tur att inte bhuvan ligger där i sägen över mig!!

2009-10-19 @ 12:36:42
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0