berg-och-dal-bana

ok. jag har precis varit och hämtat boo hos daniel, en klasskamrat en buss-resa bort. för det första åkte jag en buss som inte hade några buss-stopp, utan som bara åkte. det var ju en utmaning i sig, att åka den alltså. sen kom jag hem till värsta pampigaste huset. träffade mamman, husmamman. hon är hemmafru alltså. husmamman ja, som insisterade på att ge mig någonting att dricka. ok-då-för-helvete-sluta-tjata-yes-please. kidsen åt pizza och ketchup. sen fick jag se daniels berg-och-dal-bana. han hade en berg-och-dal-bana! HADE! i trädgården! herre gud! ja, sen åkte vi hem. badade och kissade i badkaret. och nu är det snart mat. bröd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0