en inte-som-planerat-onsdag


nej. det blev ingen flod idag. prognosen sa att det skulle spöregna här idag. det gjorde det inte, men det kom lite stänk. ingen flod. nej. men frukost på sandinavian kitchen blev det. och! första koffeinkicken på snart fyra veckor. ingen hejdundrandes kick, men kick var det allt. en liten. kaffe var har du varit! var är du!
sen gick jag lite. lite överallt. gick vilse. eller ja. det är ganska kul, för då hittar man allt roligt! och så köpte jag jelly-belly bönor. och så påbörjade jag en lista på vilka smaker som är godast. cappuccino - nomnom! strawberry daiquirl(?) - inte nom! sen åkte jag hem och städade lite. hällde lite ris på golvet och så...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0