fredag i notting hill. öde.


ett praktiskt taget helt öde portobello road. man kunde faktsikt gå rakt fram i flera meter utan att krocka med femton turister. skönt. affärerna var öppna och en hel del av marknaden var igång. men inte min plåtburk-gubbe, tyvärr.
idag gick jag hela långa portoello road, ända bort till secondhand-marknaden under motorvägen. sen vände jag och fick solen i ögonen. det var ganska skönt. tittade på lite köttaffärer och småbarn på led. köpte en massa cashewnötter. nomnom! godast i stan! och så köpte jag en fin sjal med dödskallar på. fast det får jag säkert inte ha så att bhuvan ser den. och när jag skulle åka hem tog pengarna på mitt oyster-kort slut. helvete!! (oyster-kort är ett slags rabatt-kort.) så det var bara och plunga upp två pund istället för 90pence. knappt inte ok. men vad gör man...
och imorse sa de till mig att jag skulle bäbis-sitta. jaha. bara att ställa in alla planer för en fredagskväll och se glad ut. nu är han nattad iaf. och idag har jag inte glömt blöjan. det gör jag inte om, om man säger så...
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0