hus-templet


det här är alltså mitt kök. och mitt tempel. ja, klart vi har ett tempel! vi orkar inte be och så, men att slänga ut hus-templet är lika med döden. eller, snarare lika med en plågsam död. för dö ska vi ju alla osv. ja, nä men vi utför inga hinduiska ritualer och så, men vi lämnar dock alltid sista klicken i smörpaketet och sista skivan av brödet, tills det möglar. ifall någon gud skulle komma och vara sugen på en nattmacka... men bara ifall. och nästa helg ska vi åka buss till ett tempel och prisa en gud. inte för att vi tror på honom.. bara ifall..

Kommentarer
Postat av: mum och texas

det ser ut som hundskålar, har gudarna små hundar? vov voov

2009-09-21 @ 15:32:58
Postat av: mum och texas

har gudarna hundar. det är ju hundskålar!!

vov voov

2009-09-21 @ 15:36:53
Postat av: mum

haha ha, inte nu igen, nu får jag ju skärpa mej!

2009-09-21 @ 15:38:10
Postat av: karin

det är jag som ställt dom där för att jag inbillar mig att texas ska komma runt hörnet. :'( buhu. texas!

2009-09-21 @ 21:13:39
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0