kött


titta titta! titta vad jag hittade när jag kom hem. definitivt spår av kött. vegetatianer, visst. någon har behov av kött, den saken är ju säker.
och på tal om kött. idag träffade jag en judisk arg man i svart kostym och svart höghatt som ville kötta ihjäl mig. hej här står jag och helt fredligt tar kort på gatan som jag bor på. och så kommer mannen fram till mig, röd i ansiktet, och skäller ut mig för att jag tagit kort på honom och hans unge. han var väldigt upprörd. och så kom två poliser, som stod tvärs över gatan för att se vad stod på. juden var upprörd. jag visade bilderna på gatan för poliserna och den arga juden. gator och en bild på mina fötter. den arga juden sa att jag illegalt tagit kort på hans unge. poliserna var chilla och sa att jag inte skulle ta kort på hans unge. jag sa att jag skulle komma ihåg det. sen sa poliserna och jag "have a good day" till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0