min utsikt






det här är praktiskt taget de enda bilderna jag tagit i london än så länge. att ha min kära kamera med mig när jag är med boo (det är vad vi kallar ungen) vore inte en så bra idé. nej. det är min!
yes. ja. det här är utsikten från mitt rum. inte SÅ dålig faktiskt. jag ser: en massa hus, varav ett är en synagoga (fina fönster), vår trädgård, våra tomater, en ekorre (om jag har tur), tusen leksaker, månen (ibland), och tunnelbanan (typ var tredje minut), vilket är ganska fint faktiskt.
imorgon är första dagen i skolan för boo, vilket betyder att jag har karin-tid mellan 8:00-15:30. woho!
nu ska jag bara låta håret gråta klart. sen är det säng.
puss

Kommentarer
Postat av: Dalila

vad fint vader ni har he he he he heeeeeeeee.

2009-09-08 @ 11:29:52
Postat av: karin

idag har det varit värsta regnskogen här. varmt som snus!

2009-09-08 @ 19:52:49
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0