skola


det här stället ska absolut besökas igen. jag älskar burkar.

skolan ja. alltså. jag har nästan aldrig bra första-intrycket-känslor. men det ska nog bli kul. på torsdag ska jag iaf skriva upp mig på bussturen till cambridge. även om det är mest tyskar, som pratar tyska med varandra, är jag säker på att det blir en kul tur. men fan vad mycket läxor vi fått. inte ok. och ett stort, fett lexikon ska man tydligen också behöva köpa. tegelsten. två svenska tjejer i min klass. de längar hem jätte mycket. den ena till sin pojkvän, och den andra till sin hund.  men det är iaf skönt att få prata lite svenska. yes.
nu ska jag göra mina läxor.

ash irrar omkring i huset iklädd flera tjock-tröjor och mössa. han säger att han funderar på att sätta på värmen i huset. bra idé tycker jag. brrra.

Kommentarer
Postat av: mum

Säg till Ash-pappan att du lider av frys-sjukan! Säg att det är en mycket allvarlig sjukdom som måste ha värme hela tiden, i alla fall innomhus, hälsa honom att din mamma sagt det! Om han inte är snäll kan du hota med att din pappa har en kusin som är polis!

2009-09-15 @ 16:01:45
Postat av: karin

det var ingen dum idé alltså! frys-sjukan är inget att leka med!!

2009-09-15 @ 16:17:48
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

fin mor-dotter konversation! (du borde låna min långa tjocka halsduk)

2009-09-15 @ 22:01:01
Postat av: karin

nej, min mamma borde komma hit med MIN långa tjocka halsduk ;) puss. saknar dig.

2009-09-15 @ 22:30:32
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0