skola

idag skrev jag ungens namn på hans vattenflaska och banana-guard. är dock ganska säker på att jag stavade hans namn fel. ops. äh!
yes. idag var första dagen i skolan för lille boo. han hatar skolan säger han. och ärligt talat, det hade jag med gjort om jag var han. världens striktaste (och tydligen bästa..) skola! skoluniformen ser annorlunda ut nästan varje dag, och blir det en fel strumpa dit eller hit får han tydligen värsta utskällningen av stygga fröken. poor child! och så är det på mitt ansvar att klä honom rätt. ingen lätt uppgift ska jag be att få tala om!
och min skola! det blir kul. om de har någon tillräckligt avancerad grupp vill säga... min värdfamilj tvivlar dock på det. ska kolla up det hela! men skolan verkar great och det lär bli skönt att komma iväg lite från hemmet.

idag har jag för övrigt gått säkert hundra mil i mina nya converse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0