less napkins


jag gillar servetterna på starbucks. yes. dom är fina.

idag rymmde jag till starbucks i flera timmar. bara satt där. och postade mina kvitton till pär lagerkvistsväg. och
läste i en bok. och bara satt. drack chai-latte, vilket var ett stort misstag. en halvliter chai-latte och sockernivån i mig var skyhög. ingen hit. men jag hade det fint ändå.
ja. idag har jag även låst upp min mobil. besvärligt värre. tog hela dagen. och killen i butiken raderade alla språk, utom engelska, på den. clever.
imorgon ska jag tvinga upp ungen en kvart tidigare. tänker inte springa till bussen med hjärtat i halsgropen en gång till. nej! ja, det är ett nej. punkt.

eftersom jag inte kan stänga min dörr kan jag väldigt klart och tydligt höra att föräldrarna sitter och viskar på sitt rum just nu. hmm. brukar dom viska? näe. varför viskar dom? vavavava?? nä. det är inte ok.

nu går jag och borstar tänderna och låtsas som ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0