hello karin.

hej jag känner att jag måste förklara mig. det hela började i torsdags och jag fick ett litet brunt paket på posten. i det bruna lilla paketet låg ett ännu mindre vitt paket och där i låg en supermodern ny och fin telefon. så himla modern att jag till och med kan blogga från den. hur coolt är inte det!
...blogg.se tyckte inte alls att det var coolt. de sa att ska jag hålla på med sådana där nymodigheter som att blogga från mobilen får jag flytta. då gör jag det sa jag. jag älskar dig?
ja. så nu flyttar jag tillbaka till min fina gamla blogg och så byter jag namn och så där. det kommer bli så himla bra.
men jag älskar såklart den här bloggen med. om den försvinner så dör jag. jag ska ju visa den för mina barnbarn!!
www.hellokarin.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0