tåg stockholm hissar sentimentalt mintgrönt cookies nattvandring.

första dagen vandrade jag till en början bara omkring där det är som finast. tittade på sådant som gör mig sådär sentimeltalt glad. som till exempel hus.
och skyltar.
katarinahissen.
gamla stan och dess vyer.
och i gamla stan hänger det jättestora fina klockor överallt!
hej italien?
sedan gick jag norrut.
gick i lite fina affärer och så.
och så fikade jag på sturekatten. här är toaletten. hej mintgrönt!
på sturekatten går det mesta i grönt.
och så hittade jag en av de älsta tunnelbanetågen. gult och brunt.
och precis när jag kom fram till min båt öppnade himlen sig och hela riddarfjärden började storma. jag vilade en timme eller så och tittade på regn.
när himlen slutat leka vattenfall gick jag till världens minsta park. fina lasse i parken. jag köpte en öl och lite sådant och satte mig där under parasollet rakt fram.
hej cookies! jag sa att de var fina och de sa att jag var fin. och så kom vi överens om att vi var fina allihopa och att prickigt var fint och att vi måste ses igen. ♥
sedan gick jag en lång nattvandring på söder innan jag gick hem till min båt och gungades till sömn.

Kommentarer
Postat av: mum

hu hu, inte nattvandra själv, fy fy, farligt!!

2010-08-24 @ 08:04:13
Postat av: fanny

vad mysigt du verkar ha haft det :)

2010-08-24 @ 10:42:53
Postat av: karin

har man orange bälte i karate går man säker ;)

det var det mysigaste i hela världen! absolut.

2010-08-24 @ 10:54:11
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0