gospel-kalas


min mamma stod nästan precis brevid lisa syren! jättelångt borta, jättesuddig bild, men det roliga är att man faktiskt ser vem som är vem ändå. speciellt min mamma. även om hon ser ut som ett troll.

ja. igår var jag och maria på halleluljah-gospel-fest. 300 körsångare, varav min mamma och lisa syren alltså, och en solist-man som faktsikt nästan var en exakt replika av karlsson på taket. sött.
innan festen satt vi på palladium och åt ostsoppa och penne. och vi satt ganska länge, ända tills vi fattade hinten att de faktisk stängde för 25 minuter sedan. då sa vi tack för maten och gick vidare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi. Konstigt att de inte sa till oss tidigare att de stängde. De gick ju bara runt och städade runt oss hela tiden =). Bra var konserten iaf.



Kram

Maria

2010-02-09 @ 17:40:50
Postat av: karin

de tyckte nog att vi var redigt tröga som inte fattade deras städ-hintar. hehe.

2010-02-10 @ 15:45:06
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0