sydpolen har flyttat hit.


han måste blivit helt förskräckt, den vant-lösa cyklisten. jag tittade på honom som om han vore en sån där limegrön slemmig utomjording från en planet i det solsystemet vi inte upptäckt ännu. vant-lös. och jag trodde att jag skulle avlida för att jag frös så fruktansvärt mycket. seriöst. en sån där helvetes motvind och jättemånga minusgrader. jag frös på ställen jag inte visste att man kunde frysa på. så när jag kom hem drack jag två koppar (en liter) te och gjorde en liten brasa, i micron.


Kommentarer
Postat av: Dalila

FAN VAD NICE jag älskar det:)

2010-02-12 @ 18:19:12
Postat av: mum

hum, brasa i micron - låter inte bra...?

2010-02-12 @ 23:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0