det årliga besöket i torne.

fru ströberg hälsade oss välkomna till vårt årliga besök. så himla kul. här är det sig likt och fint sa vi sen handlade vi godis och tidning med bilaga av herr ströberg. sen fick vi skynda ut ur butiken för det var så hemskt många tyskar i kassan och mitt kinderägg höll på att smälta. det var sådär jättevarmt utan sol. ovänligt chokladväder men härligt ändå.
jag tycker om att vara i torne. det gör tyskarna och danskarna med. alla tycker om torne!
det årliga besöket äger rum i slaktarsonens och min mosters gula hus. och jag älskar den här bilden. så himla perfekt och fin. på alla sätt och vis.
fina hundar på rymmen. jag försökte prata med dem, men de pratade bara tyska eller holländska eller något. slickas kunde de dock.
torne är finast.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh Karin. Tänk att det finns fler som känner till Torne. Där kör jag förbi när jag ska till farmor och farfar. Den finaste handelsbod i en finfin sommarby. Nere vid vattnet kan man sitta och fika innan man kör vidare och kommer till Sirkön som måste ha Smålands finaste natur, perfekt att cykla i!

2010-07-24 @ 21:39:19
Postat av: karin

HEJ HANNA!!! det är verkligen en av de finaste platserna i hela hela världen! och hörru, vi måste träffas och dricka öl på deluxe!!

2010-07-25 @ 10:47:16
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0