baby jakob ♥


har precis varit hemma hos kusin maria, för hennes bebis jakob ville bjuda på sockerbullar. världens finaste och sötaste lille bebis. min nya kompis. och jag tyckte det var kul när han nös när han låg i min famn, det var så sött. och sen fick han hicka, stackarn, det såg jobbigt ut och jag ville skrämma honom jättemycket. men jag gissade att han inte skulle förstå. så jag sa åt honom att han skulle ta ett par tre jättedjupa andetag istället, och det funkade ju som tur efter ett tag. puss

Kommentarer
Postat av: Mum

Tänka sig att den lille gulligull foten om så där 15 år ska jympadojjor i storlek 45!

2010-03-17 @ 14:36:14
Postat av: karin

..ja. och jag hoppas att man får killa honom under fötterna när han sover då med :)

2010-03-17 @ 20:49:38
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0