sommarknän vattenmelon och pepparkakor

bästa födelsedagsfrukosten och bästa födelsedags-sällskap.
dagen innan födelsedagen kom fanny, som precis kommit hem från en annan skog, hit och det var så fint. lena kom och vi drack saft och åt bullar. sedan tittade vi på min nya föräldrafällan och åt chips. och efter det var det dags att gå ut på en svängom och gunga. jag fick sommarknän och trasiga kalasbyxor men var glad ändå. sen blev det näst inpå natt och fanny och jag gick hem och tittade på upp och åt dajmstrutar. sen var det natt på riktigt. och till frukost fick jag finaste frukosten. vattenmelon och pepparkakor. love.

Kommentarer
Postat av: fanny

du är den finaste. har du ätit upp hela vattenmelonen än? ;) och vad fick du ifrån texas?!

2010-05-31 @ 20:58:11
URL: http://fymelvin.blogspot.com
Postat av: karin

hallå. DU är finast. en fjärdedel vattenmelon till frukost idag igen. men nu är han slut 4032 :(

texas är så fin! haha

2010-06-01 @ 09:56:52
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0